sâmbătă, 26 februarie 2011

Si am inceput sa scriu,nici nu stiu ce sa zic,despre mine??Nu sunt persoana cea mai interesanta,dar sa zicem ca ar fi unele lucruri de povestit.Nici nu stiu cu ce sa incep.Cele bune,cele rele.Hai cu cele bune..Imi plac oamenii, imi place sa ii ascult si apreciez enorm momentele unice cand simt ca am mai invatat ceva de la un om deosebit. Imi plac batranii de la tara, care prin cuvinte simple spun un mare adevar. Mi-ar fi placut sa traiesc in perioada interbelica, in Bucurestiul aristrocrat. Iubesc copiii si pentru mine sunt o sursa necontenita de energie si bucurie. Oricat de trist si mizerabil te-ai simti trebuie doar sa iti clatesti ochii in privirea unui copilas care iti si zambeste. Imi place orice forma de exprimare a sentimentelor, fie ca este muzica, dans, poezie, eseu, important este sa transmita, sa te faca sa vibrezi.  Urasc ipocrizia, proasta crestere,  femeile cu zambet fals si barbatii libidinosi..
La capitolul defecte stau destul de bine: sunt dezordonata, lenesa, fac numai ce imi place sau am chef, nu retin numere, nu stiu sa gatesc si am un soi de egocentrism ce uneori tinde sa devina enervant. Calitati sunt sigura ca am destule (inclusiv modestia), dar cea pe care eu o apreciez este naturaletea. Am reusit sa nu ma alterez in felul meu de a fi si a gandi si de asta sunt mandra. Sunt optimista si in acelasi timp ascund in mine un pic de dramatism, unul ma ajuta sa nu uit sa zambesc in fiecare zi care mi-a fost data, iar celalalt ma ajuta sa imi starnesc pasiunea

Un comentariu:

  1. Hey girl:X Am cititsi chiar mi se pare interesant, imi ofera o alta viziune asupra ta si asupra modului tau de a gandi( bine...nici nu prea am una foare formata..da)
    Oricum mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere